الفنتقاريرسلايد

بسبب هالة عمر.. زوجة تامر حسني تكشف سبب طلاقها

 

فجرت الفنانة المغربية بسمة بوسيل مفاجأة عن سبب طلاقها من زوجها الفنان تامر حسني متهمة مديرة السوشيال ميديا الخاصة بتامر، بالتسبب في طلاقها.

ونشرت بسمة عبر خاصية الإستوري، صورة من احتفال تامر بزفاف مديرة السوشيال ميديا الخاصة به واسمها هالة عمر، وكتبت بسمة: “حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياهالة”.

ثم اضافت “احترام العشرة بيبتدي باحترام مشاعر غيرك، خاصة لو سبب في خراب بيتك:، ثم نشرت ستوري آخر قالت فيه: “ويخشي الله عليك من سوء اختيارك فينتشلهم من حياتك فتيأس لسوء ظنك إنه ابتلاك لتعلم بعدها إنه نجاك”.

تامر لم يعلق على الأمر، لكنه نشر عبر حساباته الشخصية، قصة تعارفه بهالة عمر، وقال معلقا على فيديو له يمسك يد هالة عمر من ناحية، وزوجها من الناحية الثانية، وكتب تامر: “لكل اللي بيسأل عن إيه وجه القرابة بيني و بين العروسة الجميلة دي، فشايف اسئلة كتير”.

وأضاف: “أنا هحكيلكوا، هي اسمها هالة عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيرة و من المقاتلين والمدافعين عن تامر على الإنترنت، ومن كتر دفاعها عني لفتت نظري و مره رديت عليها شكرتها ولما سافرت إسكندريه في الوقت ده لقيت بنت صغيرة قوي بتعيط وبتجري عليا فوقفتلها وفكرتني بنفسها وفضلت تعيط، وتقولي احنا معاك و لازم تكمل عشان كنت بتحارب جداً في بداياتي فاتصدمت إن اللي بتقول كده بنت صغيره كده والمجهود ده كله اللي عاملاه بنت صغيره عندها ١٤ سنة”.

وتابع: “وقتها كانت السوشيال ميديا لسه بتطلع وكنا في شركتنا بندور على شركة كبيرة تمسكلي السوشيال ميديا لحد ما قولتلهم أنا مش عايز شركة كبيرة أنا عايز البنت الصغيرة دي هي اللي تمسكها، فضلوا يقنعوني إن كده مش صح ولازم أكتر حد خبرة يمسكها، وأنا قلت لا لازم أكتر حد بيحبني هو اللي يمسكها وأنا واثق إن طاقة الحب مفعولها أقوى من طاقة المحترف بلا حب فعرضت عليها تشتغل معايا وهي في السن ده مصدقتش طبعاً ومن ساعتها وهي اللي ماسكه كل شغل الميديا”.

وأنهى حديثه: “الطفلة الشاطرة اللي كبرت دلوقتي قدامكم هاله عمر، اما بقى عريسها العسل ده اسمه عمرو طلب إيديها مني أنا عشان والدها ووالدتها توفاهم الله في سنة واحدة، ومن اللحظه دي اتحولت هالة لبنتي الكبيرة بجد اللي بتتجوز دلوقتي قدامي وبسلمها لعريسها بنفسي و بغني في فرحها، معرفتش أرد على كلامك عني في الفرح يا هالة، رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك و يسعدك مع جوزك الجميل المحترم”.

وكانت الفنانة بسمو بوسيل، أغلنت الفنانة يوم الخميس 27 أبريل الماضي، عن انفصالها بشكل رسمي عن االفنان تامر حسني، وكتبت عبر خاصية الاستوري «وجعلنا بينكم مودة ورحمة ده كلام ربنا في الزواج والطلاق، لقد تم الطلاق بيني وبين تامر وسيظل بينا كل ود واحترام، وربنا يكتبلك ويكتبلي كل الخير أمين يارب”، وبعدها ظهرا في الاحتفال بعيد ميلاد ابنتهما الكبيرة، وباركت له على بوستر تشويقي لفيلم تاج، وقال لها: “إنتي الوحيدة اللي عارفة أنا تعبت في الفيلم ده إزاي؟”.

حسبي الله ونعم الوكيل فيكي.. بسمة بوسيل تهاجم مديرة أعمال تامر حسني ليلة زفافها | خبر | في الفن

 

أقرا أيضا: 

“شهادة نيرة”.. شهادة زور صنعت حرب الخليج

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى